در پژوهش حاضر، محقق کوشیده تا با تحلیل محتوای اسناد بالادستی طرح ولایت و برخی کتابهای درسی آن از منظر تربیت ارزشها، به شناسایی و توصیف «اهداف» و «محتوا»ی تربیت ارزشها، «اشکال ارائه محتوا» و نیز «روشهای تدریس و ارزشیابی» آن در برنامه درسی طرح بپردازد و مقایسهای اجمالی بین این عناصر در کتابهای درسی و اسناد بالادستی ترتیب دهد تا از این رهگذر رویکرد کلی تربیت ارزشها در برنامه درسی طرح ولایت را کشف کند و راه را برای پژوهشهای بعدی جهت مقایسه برنامه درسی پیشبینی شده و برنامه درسی اجرا شده از منظر تربیت ارزشها هموار نماید.
تصاویر سخنرانان | صوت |
---|---|